Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2019 20:58 - Ремонт UT55
Автор: wqpwqp Категория: Хоби   
Прочетен: 997 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 03.01.2019 21:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 И такааа...

Някой ако не знае какво е  "UT55", да знае, че това е мултицет..., уред за мерене на разни неща, като ток, напрежение, капацитети, съпротивления и разни други такива...

Бях си купил такъв /китайски, разбира се/, но нещо се развали и се наложи да го поразглобя. Лошото е, че при разглобяването, саксията с бегонията, падна от колоната, стресна ме и превключватела изкочи от мястото си, защото го изпуснах...
От вътрешната страна на диска изпаднаха някалко пластинки, които са правели контакт с кръгове по платката, осигуряващи различните замервания...

Това "добре"..., ама китайчетата изглежда са използвали диска за различни модели мултицети, и имаше много възможни положения за нареждане на пластинките. Е, аз не знаех как да ги подредя, въпреки че бяха само 5 броя...

Захвърлих го!

След много време ми попадна статия-разговор на руски колега, с негови сънародници, точно по въпроса с ремонта на въпросният мултицет... И така, уреда ми отново е действащ, което много ме радва! Благодаря му!

Не мисля да ви оттегчавам с разговора /на руски/, на колегата, с колегите, и ще дам крайният резултат...

Той ще бъде в снимки:

image

Е това се получи и при мен, да му се не знае, макар!

А следващата е как трябва да бъде:

image

Та това е!

И не забравяйте да отбележите в какво положение е бил диска, че ще разглобявате пак... :)))))


Ще се радвам, ако съм помогнал!

Успех!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wqpwqp
Категория: Забавление
Прочетен: 177789
Постинги: 66
Коментари: 60
Гласове: 93
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031